Nog één nachtje slapen!

31 juli 2017 - Zoetermeer, Nederland

Tenminste dat gaan we proberen !

We zijn er helemaal klaar voor, alles ligt op zijn plek in de koffers, we zijn online ingecheckt, alle apparaten zijn tot aan de nok toe gevuld met stroom, 2 verlengsnoeren op maat gemaakt met verloopstekkers eraan waarmee we 8 apparaten tegelijk kunnen opladen, we hebben er zin in en zijn er klaar voor!

Morgen om 8:30 uur staat de taxi voor de deur en gaat het grote avontuur los!

Stay tuned!

1. Johan:
    31 juli 2017
    Een hele fijne, leuke om nooit meer te vergeten vakantie gewenst van ons. Leg alles vast op beeld en papier en laat ons maar vet jaloers zijn op deze super reis die jullie gaan maken!
  2. Jan en Els:
    1 augustus 2017
    Een hele fijne vakantie als t'ie net zo wordt als onze vakantie dan wordt het super
  3. Nicolette:
    1 augustus 2017
    Goede reis, geniet met z'n alle van elke minuut... We zien uit naar jullie verslag, René, Yvonne, Sharon en Shirley. Veel plezier xxx
  4. Erik T.O. van der Wilt:
    1 augustus 2017
    Ja very very sorry. Ik dacht te moeten regeren op de vakantiebelevenissen van Johan en Nicolette, maar nu voel ik me plotseling heel oud nu blijkt dat ik twee dingen door elkaar heb gehaald.Het gevolg is een goed inzicht in mijn werkelijke geestesgesteldheid , dit inzicht heb ik mijzelf gegeven, gelukkig maar dan hoeven derde( n ) geen getrokken conclusies ten berde te brengen. Fijne dagen !!!!