San Francisco

12 augustus 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Helaas wordt het vandaag een korte tekst. Ik heb een uur zitten tikken en het hele verhaal was klaar. Toen moest ik het kopiëren en plakken op de site. Daar zette hij de tekst van gisteren neer.... Nog een keer naar mijn notitie waarin ik alle teksten maak. Doe weer Selecteer alles maar zie geen kopiëren verschijnen. Ik druk daarna op een verkeerd symbool en BAF mijn hele tekst weg en overschreven met de tekst van gisteren! En met geen tien paarden krijg ik mijn tekst terug! GVDGVR!

Op internet gezocht, je moet undo kunnen doen, maar dat werkt niet in de notitie die net is gemold! GRrrrrrrr....

Korte opsomming van vandaag:
Ontbeten bij een bar
Scenic Drive gereden langs alle hoogtepunten van de stad
Ochtend veel mist
Middag mooi maar fris weer
Ghirardelli Square
Museum of Fine Arts
Golden Gate Bridge
Bakers Beach
Twin Peaks
Boodschappen gehaald
LHBT- wijk
Vast in het verkeer bij Union Square
TomTom werkt hier niet zo goed
Chinatown
Rijden over Golden Gate
Uitzichtspunt rechts was mooi en links viel tegen
Opnieuw bakers beach voor foto's van de Golden Gate omdat nu wel de zon schijnt
Sushi eten in Chinatown
PIer 39 in de avond

Morgen doen we Lombard Street, Painted Ladies en zeeleeuwen bij Pier 39. Daarna naar Yosemite.

Het is inmiddels 23:22 uur en ik ga slapen. Ben er ff klaar mee. Kijken of ik morgen nog inspiratie heb om vandaag opnieuw te doen.

Sorry.

1. Han en Diny:
    13 augustus 2017
    Jammer van al je werk, maar jou kennende ga jij dat oplossen . Zo niet hebben wij de foto's nog .
  2. Pieter:
    13 augustus 2017
    Aww zonde, de frustratie is erg begrijpelijk. Gewoon doorgaan naar de volgende dag!
  3. Opa en Oma Grouwstra:
    13 augustus 2017
    Er kan wel eens iets misgaan. Niet getreurd! Als je maar geniet van je vacantie.
  4. Opa en Oma Grouwstra:
  5. Rick:
    14 augustus 2017
    Ach, gelukkig heb je niet de hele site geformatteerd. Gewoon het positieve van de situatie inzien en doorgaan met het genieten van jullie geweldige vakantie!
  6. Erik T.O. van der Wilt:
    14 augustus 2017
    Gelukkig hebben jullie slechts af en toe een minpuntje, Daar ben je nu weer vanaf. Ga door met je mooie verhalen en prima foto's Tot schrijvens